Dersin Adı |
Tedarik Zinciri Yönetimi: Uygulamalar II
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
VSC 215
|
Güz
|
1
|
4
|
3
|
4
|
Ön-Koşul(lar) |
Yok
|
|||||
Dersin Dili |
İngilizce
|
|||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||
Dersin Düzeyi |
Ön Lisans
|
|||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | - | |||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||
Dersin Koordinatörü | - | |||||
Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Bu ders, Tedarik Zinciri Yönetimi Yükseköğrenim Diploma Programı’nın ikinci yılının bir bölümüdür. Bu onaylı özelliğe bağlı olarak bir değerlendirme aracı oluşturmak için Merkezler gereklidir. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenme Çıktıları |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Tanımı | Tedarik zincirinde proje |
|
Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | Tedarik Zinciri : Depolama ve Dağıtım – bu tedarik zinciri yönetiminin önemli bir alanıdır ve farklı örgütler için uygun ve etkin depolama ve dağıtım sistemleri uygulamak için kullanılan temel yöntem ve tekniklere odaklanacaktır. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
2 | Tedarik Zinciri : Depolama ve Dağıtım – bu tedarik zinciri yönetiminin önemli bir alanıdır ve farklı örgütler için uygun ve etkin depolama ve dağıtım sistemleri uygulamak için kullanılan temel yöntem ve tekniklere odaklanacaktır. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
3 | Tedarik Zinciri : Depolama ve Dağıtım – bu tedarik zinciri yönetiminin önemli bir alanıdır ve farklı örgütler için uygun ve etkin depolama ve dağıtım sistemleri uygulamak için kullanılan temel yöntem ve tekniklere odaklanacaktır | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
4 | Tedarik zinciri: İş Mükemmeliyeti –örgüte muhtemel en iyi iş sonuçları sağlamak için örgüt stratejisine bağlı olarak muhtemel en iyi kombinasyonu bularak bir örgütün kaynaklarını nasıl etkin bir şekilde kullandığını inceler. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
5 | Tedarik zinciri: İş Mükemmeliyeti –örgüte muhtemel en iyi iş sonuçları sağlamak için örgüt stratejisine bağlı olarak muhtemel en iyi kombinasyonu bularak bir örgütün kaynaklarını nasıl etkin bir şekilde kullandığını inceler. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
6 | Tedarik zinciri: İş Mükemmeliyeti –örgüte muhtemel en iyi iş sonuçları sağlamak için örgüt stratejisine bağlı olarak muhtemel en iyi kombinasyonu bularak bir örgütün kaynaklarını nasıl etkin bir şekilde kullandığını inceler. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
7 | Tedarik Zinciri Yönetimi: İleri Hukuk – müşterileri ve akitleri ile ilgili hem yurtiçinde hem yurtdışında bir örgütün faaliyetlerinin yasal gereksinimleri karşıladığını nasıl sağladığını inceleyecektir. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
8 | Tedarik Zinciri Yönetimi: İleri Hukuk – müşterileri ve akitleri ile ilgili hem yurtiçinde hem yurtdışında bir örgütün faaliyetlerinin yasal gereksinimleri karşıladığını nasıl sağladığını inceleyecektir. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
9 | Tedarik Zinciri Yönetimi: İleri Hukuk – müşterileri ve akitleri ile ilgili hem yurtiçinde hem yurtdışında bir örgütün faaliyetlerinin yasal gereksinimleri karşıladığını nasıl sağladığını inceleyecektir | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
10 | Tedarik Zinciri Yönetimi: Yalın ve Atik yaklaşımlar – rekabetçi bir şekilde kalabilmek için bir örgüt faaliyet gösterirken uyguladığı yöntemlerin en etkin bir biçimde çalışmasını sağlamalıdır. Bu bölüm bunu muhtemel hale getirecek kavram ve yöntemleri inceleyecektir. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
11 | Tedarik Zinciri Yönetimi: Yalın ve Atik yaklaşımlar – rekabetçi bir şekilde kalabilmek için bir örgüt faaliyet gösterirken uyguladığı yöntemlerin en etkin bir biçimde çalışmasını sağlamalıdır. Bu bölüm bunu muhtemel hale getirecek kavram ve yöntemleri inceleyecektir | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
12 | Satın Alma Faaliyeti Uygulaması – tedarik zinciri yönetiminin temel alanlarından biri ürün ve hizmetlerin tedarikidir ve bu bölüm bu işlevin etkin bir şekilde yerine getirilmesi için kullanılabilecek prosedürler, süreçler, araçlar ve yöntemleri inceleyecektir. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
13 | Satın Alma Faaliyeti Uygulaması – tedarik zinciri yönetiminin temel alanlarından biri ürün ve hizmetlerin tedarikidir ve bu bölüm bu işlevin etkin bir şekilde yerine getirilmesi için kullanılabilecek prosedürler, süreçler, araçlar ve yöntemleri inceleyecektir. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
14 | Satın Alma Faaliyeti Uygulaması – tedarik zinciri yönetiminin temel alanlarından biri ürün ve hizmetlerin tedarikidir ve bu bölüm bu işlevin etkin bir şekilde yerine getirilmesi için kullanılabilecek prosedürler, süreçler, araçlar ve yöntemleri inceleyecektir. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
15 | Dönemin gözden geçirilmesi | ||
16 | Dönemin gözden geçirilmesi |
Ders Kitabı | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri |
Önerilen Okumalar/Materyaller |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % | LO 1 | LO 2 | LO 3 | LO 4 |
Katılım |
1
|
10
|
||||
Laboratuvar / Uygulama | ||||||
Arazi Çalışması | ||||||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | ||||||
Portfolyo | ||||||
Ödev | ||||||
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
1
|
10
|
||||
Proje | ||||||
Seminer/Çalıştay | ||||||
Sözlü Sınav | ||||||
Ara Sınav |
1
|
40
|
||||
Final Sınavı |
1
|
40
|
||||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
50
|
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
50
|
|
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
3
|
48
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
0
|
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
12
|
3
|
36
|
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
0
|
||
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
0
|
||
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
1
|
0
|
|
Proje |
0
|
||
Seminer/Çalıştay |
0
|
||
Sözlü Sınav |
0
|
||
Ara Sınavlar |
1
|
5
|
5
|
Final Sınavı |
1
|
3
|
3
|
Toplam |
92
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..