Dersin Adı |
Uluslararası Fiziksel Dağıtım
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
VSC 213
|
Güz
|
1
|
2
|
2
|
2
|
Ön-Koşul(lar) |
Yok
|
|||||
Dersin Dili |
İngilizce
|
|||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||
Dersin Düzeyi |
Ön Lisans
|
|||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | - | |||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||
Dersin Koordinatörü | - | |||||
Öğretim Eleman(lar)ı | - | |||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Bu ders, ihracat, uluslararası fiziki dağıtım ve navlun sevkiyatında potansiyel ya da deneyimli çalışanlar için tasarlanmıştır | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenme Çıktıları |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Tanımı | Bu ders, uluslararası fiziki dağıtımın teori ve uygulamasını içermektedir. |
|
Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | Fiziki dağıtım yöneticisinin rolü | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
2 | Uluslararası ticaret için iç ve dış kurumla bağlantılar | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
3 | Uluslararası ticaret departmanlarındaki örgütsel yapılar | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
4 | Konsinye teslimat terimleri | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
5 | Uluslararası ulaşım yolları | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
6 | Birleştirme ve gruplandırma tanzimi | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
7 | En az toplam maliyet kavramı | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
8 | Uluslararası dağıtım prosedürlerinin ve dokümantasyonun entegre edilmesi | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
9 | Tekrar | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
10 | Gönderilerin paketlenmesi ve işaretlenmesi | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
11 | Gönderilerin dolaşımını etkileyen faktörler | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
12 | Uluslararası Gümrüğün rolü | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
13 | Kargo sigortasının doğası ve amacı | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
14 | Farklı dağıtım türleri | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
15 | Dönemin gözden geçirilmesi | ||
16 | Dönemin gözden geçirilmesi |
Ders Kitabı | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri |
Önerilen Okumalar/Materyaller |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % | LO 1 | LO 2 | LO 3 |
Katılım |
1
|
10
|
|||
Laboratuvar / Uygulama | |||||
Arazi Çalışması | |||||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | |||||
Portfolyo | |||||
Ödev | |||||
Sunum / Jüri Önünde Sunum | |||||
Proje | |||||
Seminer/Çalıştay | |||||
Sözlü Sınav | |||||
Ara Sınav |
2
|
40
|
|||
Final Sınavı |
1
|
50
|
|||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
50
|
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
50
|
|
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
3.
|
48
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
0
|
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
10
|
2
|
20
|
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
0
|
||
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
0
|
||
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
0
|
||
Proje |
0
|
||
Seminer/Çalıştay |
0
|
||
Sözlü Sınav |
0
|
||
Ara Sınavlar |
2
|
1
|
2
|
Final Sınavı |
1
|
5
|
5
|
Toplam |
75
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..