Dersin Adı |
Lojistik Planlama
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
VSC 201
|
Güz
|
3
|
0
|
3
|
3
|
Ön-Koşul(lar) |
Yok
|
|||||
Dersin Dili |
İngilizce
|
|||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||
Dersin Düzeyi |
Ön Lisans
|
|||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | - | |||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||
Dersin Koordinatörü | - | |||||
Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Bu ders, adayın bir kurumun planlama sistemleri ve prosedürlerinin bir parçası olarak bir lojistik planı hazırlamasını sağlayacaktır. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenme Çıktıları |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Tanımı | Bu ders, lojistik planlamasının temel teorisini içermektedir. |
|
Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | Lojistik için Kurumsal yapı | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
2 | Lojistik Yöneticisi’nin rolü | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
3 | Sorun Yönetimi | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
4 | Tahminin önemi | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
5 | Tahmin için gereklilikler | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
6 | Veri oluşturmak için tahmin tekniklerinin kullanımı | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
7 | Stratejik planlama süreçleri | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
8 | Bir Lojistik Plan’daki unsurlar | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
9 | Bir lojistik stratejisini uygulama | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
10 | Üçüncü kişi dağıtım uzmanları tarafından verilen hizmetlerin türü | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
11 | Üçüncü kişi dağıtım uzmanları ile müşterileri arasındaki sözleşme anlaşmaları | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
12 | Üçüncü kişi dağıtım uzmanlarının kullanımının maliyet etkisi | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
13 | Üçüncü kişi dağıtım uzmanları kullanmayı etkileyen kurumsal unsurlar | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
14 | Hizmet türlerinin eleştirel olarak karşılaştırılması | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
15 | Dönemin gözden geçirilmesi | ||
16 | Dönemin gözden geçirilmesi |
Ders Kitabı | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri |
Önerilen Okumalar/Materyaller |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % | LO 1 | LO 2 | LO 3 | LO 4 |
Katılım |
1
|
10
|
||||
Laboratuvar / Uygulama | ||||||
Arazi Çalışması | ||||||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | ||||||
Portfolyo | ||||||
Ödev | ||||||
Sunum / Jüri Önünde Sunum | ||||||
Proje | ||||||
Seminer/Çalıştay | ||||||
Sözlü Sınav | ||||||
Ara Sınav |
1
|
45
|
||||
Final Sınavı |
1
|
45
|
||||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
50
|
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
50
|
|
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
3
|
48
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
0
|
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
10
|
3
|
30
|
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
0
|
||
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
0
|
||
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
0
|
||
Proje |
0
|
||
Seminer/Çalıştay |
0
|
||
Sözlü Sınav |
0
|
||
Ara Sınavlar |
1
|
4
|
4
|
Final Sınavı |
1
|
5
|
5
|
Toplam |
87
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..