Dersin Adı |
Birey ve Takım Yönetimi
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
VSC 102
|
Bahar
|
3
|
0
|
3
|
3
|
Ön-Koşul(lar) |
Yok
|
|||||
Dersin Dili |
İngilizce
|
|||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||
Dersin Düzeyi |
Ön Lisans
|
|||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | - | |||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||
Dersin Koordinatörü | - | |||||
Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Bu ders adaylara grup lideri ya da danışmanlık düzeyinde insanları yönetebilmeleri için hem destekleyici bilginin hem de uygulama yeteğinin kazandırmak için planlanıştır. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenme Çıktıları |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Tanımı | Özellikle, herhangi bir örgütte yönetici pozisyonunda yer almak isteyen adaylar için hazırlanmıştır. |
|
Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | İlgili uygulama esasları ve yasal gerekliliklerle ilgili seçim prosedürleri. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
2 | İlgili uygulama esasları ve yasal gerekliliklerle ilgili seçim kriterleri ve seçim süreci | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
3 | Örgüt politikası ve yasal gerekliliklerle ilgili seçim kararları | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
4 | Kalkınma planlaması | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
5 | Ana amaç ve hedefleri de içeren kalkınma planlarının yazımı. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
6 | Bireyin, grubun ve örgütün ihtiyaçlarıyla bağlantılı eğitim aktiviteleri. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
7 | Değerlendirme stratejileri | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
8 | Bireyin, grubun ve örgütün özelliklerini dikkate alan stratejiler. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
9 | İlgili motivasyon teorilerine bağlı stratejiler. | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
10 | Stratejiler, motivasyon etmenleri ve grup performansı arasındaki ilişki | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
11 | Finansla teşvik planları | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
12 | İş zenginleştirmesi | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
13 | Amacın belirlenmesi | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
14 | Yetkilendirme | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri | |
15 | Dönemin gözden geçirilmesi | ||
16 | Dönemin gözden geçirilmesi |
Ders Kitabı | İskoç Mesleki Yeterlilikler Kurumu(SQA) Materyalleri |
Önerilen Okumalar/Materyaller |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % | LO 1 | LO 2 | LO 3 | LO 4 | LO 5 |
Katılım |
1
|
10
|
|||||
Laboratuvar / Uygulama | |||||||
Arazi Çalışması | |||||||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | |||||||
Portfolyo | |||||||
Ödev | |||||||
Sunum / Jüri Önünde Sunum | |||||||
Proje |
2
|
90
|
|||||
Seminer/Çalıştay | |||||||
Sözlü Sınav | |||||||
Ara Sınav | |||||||
Final Sınavı | |||||||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
3
|
100
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | ||
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
3
|
48
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
0
|
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
10
|
3
|
30
|
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
0
|
||
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
0
|
||
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
0
|
||
Proje |
2
|
5
|
10
|
Seminer/Çalıştay |
0
|
||
Sözlü Sınav |
0
|
||
Ara Sınavlar |
0
|
||
Final Sınavı |
0
|
||
Toplam |
88
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..